98218948
021-8948
باشگاه مشتریان سامانه معاملات
اگر پرسش بیپاسخی دربارهی موضوعاتی که در این صفحه مشاهده میفرمایید، در ذهن دارید، میتوانید روی موضوع مورد نظر کلیک کنید تا متداولترین پرسشهای مطرح شده را به همراه پاسخهای آنها مشاهده کنید. ممکن است پرسش شما نیز مشابه یکی از این پرسشهای متداول باشد.
اگر قصد دریافت وجه برای روز کاری آینده (فردا) را دارید باید درخواست خود را تا قبل از ساعت 13 ظهر (امروز) ارسال کنید. مبلغ واردشده بعد از درج تاریخ، قابلیت تغییر دارد. واریز وجوه به حساب مشتریان در خصوص فروش سهام به مدت 3 روز کاری پس از فروش و در خصوص سایر اوراق بهادار 2 روز کاری پس از فروش است.
این اتفاق وقتی رخ میدهد که قصد داشته باشید یک سهم را از دو کارگزاری بخرید؛ به عبارت دیگر زمانی که سهم مورد نظر را قبلا از یک کارگزاری خریده باشید و در حال حاضر خرید اضافیتر از آن سهم را از کارگزاری دیگری خریدهاید، در پرتفوی سپردهگذاری شما در کارگزاری جدید قابل مشاهده نیست و فقط در پرتفوی لحظه ای میتوانید تغییرات سود، زیان و قیمت آن را مشاهده کنید. کارگزار ناظر شما، کارگزار اول است و برای انتقال سهم به کارگزاری جدید، باید روی آیکون کارگزار ناظر کلیک کنید.
مشتریان میتوانند با دریافت معرفینامه از کارگزاری و مراجعه به یکی از شعب بانک ملت، نسبت به معرفی حساب مورد نظر برای برداشت مستقیم وجه اقدام کنند
برای حل مشکل عدم معامله در ابتدای ورود به سامانه معاملاتی اکسیر و خطاهایی از جمله ارسال سفارش در ثانیه، لازم است تا در ابتدا توافقنامههای موجود در سامانه اکسیر را تائید کنید. برای آشنایی با روند کار از طریق لینک زیر وارد صفحه ویدئوهای آموزشی ما شوید و فیلم تائید توافقنامه را ببینید.
https://b2n.ir/041257
مشکل عدم ثبت کارگزار ناظر میتواند چند دلیل داشته باشد؛
برای حل مشکل ورود به سامانه معاملاتی اکسیر موارد زیر را رعایت کنید:
نکته: برای بار اول از طریق سیستم و با مرورگر کروم وارد شوید
اگر رمز عبور خود را فراموش کردهاید با «مرکز تماس مشتریان» کارگزاری بورس بیمه ایران به شماره 0218948 تماس بگیرید.
برای ورود به سامانه معاملات برخط اکسیر آدرس www.boursebimeh.exirbroker.com را در مرورگر خود وارد کنید.
برای تلفنهمراه میتوانید از اپلیکیشن رایان همراه استفاده کنید: