X
خانه/خدمات/بورس اوراق بهادار/سوالات متداول

سوالات متداول

سوالات متداول بورس اوراق بهادار

سوالات متداول بورس اوراق بهادار

اگر پرسش بی‌پاسخی درباره‌ی موضوعاتی که در این صفحه مشاهده می‌فرمایید، در ذهن دارید، می‌توانید روی موضوع مورد نظر کلیک کنید تا متداول‌ترین پرسش‌های مطرح شده را به همراه پاسخ‌های آن‌ها مشاهده کنید. ممکن است پرسش شما نیز مشابه یکی از این پرسش‌‌های متداول باشد.

اگر قصد دریافت وجه برای روز کاری آینده (فردا) را دارید باید درخواست خود را تا قبل از ساعت 13 ظهر (امروز) ارسال کنید. مبلغ واردشده بعد از درج تاریخ، قابلیت تغییر دارد. واریز وجوه به حساب مشتریان در خصوص فروش سهام به مدت 3 روز کاری پس از فروش و در خصوص سایر اوراق بهادار 2 روز کاری پس از فروش است.

این اتفاق وقتی رخ می‌دهد که قصد داشته باشید یک سهم را از دو کارگزاری بخرید؛ به عبارت دیگر زمانی که سهم مورد نظر را قبلا از یک کارگزاری خریده باشید و در حال حاضر خرید اضافی‌تر از آن سهم را از کارگزاری دیگری خریده‌اید، در پرتفوی سپرده‌گذاری شما در کارگزاری جدید قابل مشاهده نیست و فقط در پرتفوی لحظه ای می‌توانید تغییرات سود، زیان و قیمت آن را مشاهده کنید. کارگزار ناظر شما، کارگزار اول است و برای انتقال سهم به کارگزاری جدید، باید روی آیکون کارگزار ناظر کلیک کنید.

مشتریان می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از کارگزاری و مراجعه به یکی از شعب بانک ملت، نسبت به معرفی حساب مورد نظر برای برداشت مستقیم وجه اقدام کنند

برای حل مشکل عدم معامله در ابتدای ورود به سامانه معاملاتی اکسیر و خطاهایی از جمله ارسال سفارش در ثانیه، لازم است تا در ابتدا توافق‌نامه‌های موجود در سامانه اکسیر را تائید کنید. برای آشنایی با روند کار از طریق لینک زیر وارد صفحه ویدئوهای آموزشی ما شوید و فیلم تائید توافق‌نامه را ببینید.

https://b2n.ir/041257

مشکل عدم ثبت کارگزار ناظر می‌تواند چند دلیل داشته باشد؛

  • احراز هویت سجام را انجام نداده باشید.
  • توافق‌نامه‌های خود را تائید نکرده باشید.
  • حساب شما بدهی داشته باشد.
  • درصورتی که قبل از گرفتن کد بورسی در شرکت یا ... برای شما برگه سهمی‌خریداری شده است اما نسبت به تجمیع کدهای خود اقدام نکرده باشید.
  • برای سهم مورد نظر از کارگزاری دیگری اعتبار گرفته و تسویه اعتباری خود را انجام نداده باشید.

برای حل مشکل ورود به سامانه معاملاتی اکسیر موارد زیر را رعایت کنید:

  • اطمینان از اتصال به اینترنت
  • اطمینان از خاموش بودن فیلترشکن
  • رعایت حروف بزرگ و کوچک (روشن یا خاموش بودن دکمه Caps Lock روی کیبورد)
  • استفاده از مرورگر کروم و به روزرسانی منظم آن

نکته: برای بار اول از طریق سیستم و با مرورگر کروم وارد شوید

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید با «مرکز تماس مشتریان» کارگزاری بورس بیمه ایران به شماره 0218948 تماس بگیرید.

برای ورود به سامانه معاملات برخط اکسیر آدرس www.boursebimeh.exirbroker.com را در مرورگر خود وارد کنید.

  • قبل از واردکردن اطلاعات، یکبار دیگر آدرس سامانه اکسیر را چک کنید.
  • برای حفاظت از اطلاعات حساب کاربری‌تان تا آنجا که ممکن است از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.
  • هرگز اطلاعات حساب کاربری خود شامل نام کاربری و رمز عبور را در اختیار دیگران قرار ندهید.
  • پس از اتمام کار با سامانه اکسیر، حتما روی دکمه خروج از سامانه کلیک کنید.

برای تلفن‌همراه می‌توانید از اپلیکیشن رایان همراه استفاده کنید:

  • برای دانلود نسخه Android روی لینک زیر کلیک کنید:
  • https://b2n.ir/005820
  • برای دانلود نسخه ios روی لینک زیر کلیک کنید:
  • https://b2n.ir/394364

صفحه 3 از 7ابتدا   قبلی   1  2  [3]  4  5  6  7  بعدی   انتها